Reclamele de pe Android se transformă în aplicații complexe
Pentru câțiva ani, reclamele pe mobile veneau doar sub formă de bannere discrete. Pe Android cel puțin, s-au transformat acum în aplicații complexe.
Majoritatea aplicațiilor pe care le folosim pe telefon sau tabletă sunt gratuite, de la programe pentru a accesa diverse rețele sociale și până la jocuri. Pentru ca acestea să existe, în cea mai mare parte, sunt finanțate prin intermediul unor reclame. Deoarece dezvoltatorul alege tipul de conținut din respectivele bannere, de multe ori funcționează ca scurtături către alte creații ale aceluiași programator sau ale aceleeași companii.
În cazul în care ați fost convinși printr-o reclamă să descărcați o aplicație pe mobil doar pentru a realiza după câteva minute că reclama v-a indus în eroare vizavi de conținut, de acum, acest fenomen s-ar putea să nu se mai întâmple. Pentru platforma Android, Google a anunțat recent un nou tip de reclame intitulate sugestiv Trial Run Ads. Acestea vor include 60 de secunde de acțiune interactivă dintr-un alt joc sau program decât cel pe care l-ați pornit sau pe care îl foloseați de ceva timp. Întregul proces se va desfășura prin streaming interactiv.
,,Trial Run Ads reprezintă un format de reclame ce permit utilizatorilor să se joace un joc până la 60 de secunde făcând streaming de conținut din aplicație înainte de descărcare. Demonstrația imersivă crește șansele ca instalarea unei aplicații vine de la cineva care se bucură să se joace un joc. Utilizatorii își fac o opinie despre un titlu înainte să treacă prin procesul de descărcare, în timp ce dezvoltatorul atrage utilizatori mai avizați care au ales jocul bazându-se pe experiența lor in interiorul aplicației.” Cei de la Google au afirmat că, în medie, una din patru aplicații pe care le descărcăm pe mobil nu sunt pornite niciodată. Prin implementarea acestui noi program de reclame, utilizatorii vor putea să-și instaleze, în mare parte, doar aplicații de care sunt încântați.